Toy music :)

Ding&Dong, :) selamat datang ke cerita hidup aku selamanya :) okay. ni memang kali ke-2 aku buat blog. haprak -.- follower's
i need you. iam alone now. :( K thank's :)

Curl♥

Assalamualaikum :) semalam mau update bah ni Blog. tp, gara gara ada kemungkinan berlaku dgn Blog ni. so, ndak la boleh mau update :) k. back to the top :) Curl? jyeah. semalam aku curl rambut aku la. hehe. tapi, ni rambut bukan jenis yg lama punya. ni yang jenis mcm dua hari tiga mcm tu :) kalau mau lama kena lah hari hari sprey. Bak kata makcik tuu :) so, ada lah gmbr aku snap semalam :) haha -,- belating nya aku.


  • Nana.
  • Atikah.
  • Stephanie.
  • Khairul.
  • Amir.
Terima kasih kasih kawan aku. haha. sorry kerana menunggu aku bergitu amat amat lama :p ngeh ngeh~

G A M B A R :)


Alhamdulilah menjadi :) hihi~ belating kan muka aku? aku saja saja ja buat senyuman lebar :D

Okay lah. byebye :-* Take care.