Toy music :)

Ding&Dong, :) selamat datang ke cerita hidup aku selamanya :) okay. ni memang kali ke-2 aku buat blog. haprak -.- follower's
i need you. iam alone now. :( K thank's :)

HITAM LAGAM -.-


Hello :) lama gila aku ndak lawat blog aku. ya la hari ni baru aku mau tulis-2 semua ni. sebab hari khamis baru balik dari camping bomba -.- haha. seminggu. lama tu :| tp, memang best la. tuan semua sportink habis. K, walaupun tak menang apa. yg penting kawad hos kering numb 1 :D wewitttt :p haha. dengan Kuiz. hehe. memang mantap la -.- byk pengalaman. dan, boleh boleh lagi aku ndak cukup baju -.- hooo, nasib ada kawan aku yang baik. huahuahua. thanks. er -.- hitam lagam gila aku ni. like i am burning! haha. dlm gmbr memang la nmpk putih. well, edit buat sementara :p ee -.- kalau nak tengok gmbr camping bomba sila ke Facebook yea. facebook yang Siti Nurhayati tu sorry ndak berapa byk sgt gmbr. penat la mau masuk kan. dekat satu account lagi baru byk. samapi 230 :) haha. aku rajin ambil gambar. :p 

selama lama meninggalkan sabah dan TeddyBooboo aku :) aku rasa sgt sgt sgt dan sgt rindu dengan pelukan dia. hehe. tu gmbr td tu. dia bawa jalan malam :p haha. memang sweet lah dia. td, dia kasih aku bunga. grr, bunga matahari? miahah~ sorry lah aku ndak pndai jaga bunga ni hubby :3 hehe. thanks anyway. sgt menghargainya. ouh yeah, ni gambar muka di tertutup. dia buat muka sangap -.- alahaiii, kalau yg mau tak tertutup tengok dekat FB yeah? :3 hehe. hurm. :| td, kita round round kan. guna kereta -.- hoh, ya la kereta. ndak kan basikal? XD paling manang la beb's. haha.


Hahahhaha, gmbr yg teda kerja tadi -.- memang aku ngaku kaki aku lagi bersih dari dia. dia berbulu XD haha. yala. lelaki kaki berbulu idaman aku, k? :p welk. tak suka kaki lelaki tak ada bulu -.- dey. haha. 


Dan ini, aku aku upload satu gambar dekat VELOG, kay? alah, sorry. korang ndak nmpk aku. aku tetutup dengan bulu topi SOFEA -.- hahahaha XD benggap. K, kalau nak besar click je pic tu k om? :D baiiii :)