Toy music :)

Ding&Dong, :) selamat datang ke cerita hidup aku selamanya :) okay. ni memang kali ke-2 aku buat blog. haprak -.- follower's
i need you. iam alone now. :( K thank's :)

Isnin exam :/

Assalamualaikum :) kenapa orang tanya aku dekt blog Alim semacam. kalau jumpa macam rocker's? -.- aku mau ckp assalamualaikum pun salah ka? aduhyaii. selebihnya ada juga aku sopan santun, kan? :3 K, lupa kan. :D Isnin. yeah la bah. semalam. exam pertama telah dijalankan -.- grr. BM kertas 1&2 :') dan PSK. Alhamdullilah senang :3 tapi, senang boleh la bah kata. tengok lah result nanti. dan hari ni Selasa -.- cuti wesak buat KHADAZAN/IBAN. :) kawan aku ada invite aku p dorang punya party. aku malas mau datang :D sorry der. anddd, yeah. hari ni cuti kan? Sumpah lilah Allah aku tdak ada Rivision. kau tau ka? ndak bah kan? :| Aku ni babal. astagaaaa. haha. esok exam SC and GEO -.- mati lah aku :D haha. aku betul betul ndak sbr mau cuti :) grrr, i love holiday's and i love school :) Semalam hari guru ba kan? :') aku ada kasih sejambak bunga sama cikgu kesayangan ku ^^

Kbye~ Chaw. Takecare :)