Toy music :)

Ding&Dong, :) selamat datang ke cerita hidup aku selamanya :) okay. ni memang kali ke-2 aku buat blog. haprak -.- follower's
i need you. iam alone now. :( K thank's :)

Roshaz Leeza :)


Assalamualaikum dan selamat malam semua kepada pembaca pembaca sekalian :) okay. ini malam byk bosan. sambil menunggu panggilan dari kekasih cerah aku :p hoho. nanti kalau berdengkur ndak perasan nnti dia cll. lepas tu, ndak habis habis. merajuk :p oh yeah. aku sebok ja mau update update pasal dia :p haha. sebab dia ada update pasal aku dekat blog dia. terharu teramat, k? :) so kena lah balas budi dengan benda yg sama :-* 

 B A C K T O T H E T O P I C :)

Topic malam ini adalah tentang seorang budak perempuan yang comel molek macam aunty dia :p aduh -,- perasan nya aku. =D okay. dia adik aku. nama dia Roshaz, kan kan? tpi, dia pnggl aku aunty :) ngam tak? :D haha. okay, dia mcm hari hari rapat ngan aku :) kalau aku sama dia online kan kami selalu wall to wall dekat facebook. abang tada caya? pergi tengok Facebook la :'D penuh dengan ayat ayat tak tentu dia x) andd, aku sudah anggap dia ni sedara aku la. walaupun jauhhh seribu batu manaka. :) and, aku nak kau jaga diri kau dkt sana tahu? :) Kbye.

NOTE'S ; i love you. i miss you badly. :-* hug and kiss. xoxo~